معاون فرهنگی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برنامه های تدارک دیده شده برای دهه اول محرم در استان را اعلام کرد.

اعلام برنامه های دهه اول محرم در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد قناعت، معاون فرهنگی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهارداشت: در دهه اول محرم هزار و ۲۰۰ مبلغ به نقاط  مختلف استان اعزام می شوند که از این تعداد ۴۰۰ نفر از قم و مشهد و ۸۰۰ نفر روحانیون بومی، مستقر، هجرت، طرح هدایت و طرح امین هستند.

وی با اشاره به برگزاری ۲۵ گردهمایی توجیهی برای مسوولان هیئت های مذهبی، روحانیون و مداحان در خراسان جنوبی گفت: در بحث محتوایی تاکید بر گفتمان واحد حول محورهای جهاد تبیین، امیدآفرینی و نشر خوبی ها، توجه به کانون خانواده و پاسخگویی به شبهات است.

وی به وجود هزار و ۳۵۰ هیئت فعال در خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: این هیئت ها فعال نقش آفرینی مثبتی در محرم امسال با گفتمان های واحد خواهند داشت.

معاون فرهنگی و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: در همه شهرها و روستاها درخواست  برپایی ایستگاه های صلواتی داریم.

قناعت تصریح کرد: به همه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان اعلام شده تا به همه روحانونی اعزامی داشته باشند و هیچ درخواستی را بی پاسخ نگذارند.

به گفته وی دو هزار و ۳۰۰ مسجد خراسان جنوبی هم در این دهه  فعال است و با برنامه های متنوع پذیرای مومنان خواهند بود.

معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد: توزیع ارزاق محرم (برنج، گوشت، شکر و... ) فقط از طریق سایت  خدمات بیرق  https://beyraghkhadamat.ir انجام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.